Zum Hauptinhalt springen
Preispirat

Kundenmanagement

  • ChatGPT im Vertrieb: Wie Künstliche Intelligenz die Kundenansprache revolutioniert

    ChatGPT im Vertrieb: Wie Künstliche Intelligenz die Kundenansprache revolutioniert

    9,25 €
  • Call Center Customer Service Superstars: Six attitudes that bring out our best

    Call Center Customer Service Superstars: Six attitudes that bring out our best

    15,26 €
  • What Customers Want: Using Outcome-driven Innovation to Create Breakthrough Products And Services

    What Customers Want: Using Outcome-driven Innovation to Create Breakthrough Products And Services

    18,37 €
  • The Service Culture Handbook: A Step-by-Step Guide to Getting Your Employees Obsessed with Customer Service

    The Service Culture Handbook: A Step-by-Step Guide to Getting Your Employees Obsessed with Customer Service

    15,14 €
  • The Customer Support Handbook: How to Create the Ultimate Customer Experience for Your Brand

    The Customer Support Handbook: How to Create the Ultimate Customer Experience for Your Brand

    12,19 €
  • The Supernova Advisor: Crossing the Invisible Bridge to Exceptional Client Service and Consistent Growth

    The Supernova Advisor: Crossing the Invisible Bridge to Exceptional Client Service and Consistent Growth

    25,52 €
  • Akquise@B2B: Neukundengewinnung im digitalen Zeitalter

    Akquise@B2B: Neukundengewinnung im digitalen Zeitalter

    17,64 €18,95 €
    7% Sale
  • FOREX 1x1: Devisenhandel für Anfänger

    FOREX 1x1: Devisenhandel für Anfänger

    10,16 €
  • Your Call is Important to Us: a beginner’s guide to the contact center and customer experience technologies

    Your Call is Important to Us: a beginner’s guide to the contact center and customer experience technologies

    6,94 €
  • Event Logbook/Tracker for Vendors: Record The Day! Record the weather, sales, expenses, team members, and more. Great tool for Fairs, Farmers Markets, Festivals and more.

    Event Logbook/Tracker for Vendors: Record The Day! Record the weather, sales, expenses, team members, and more. Great tool for Fairs, Farmers Markets, Festivals and more.

    9,19 €
  • Call Center Operation: Design, Operation, and Maintenance (English Edition)

    Call Center Operation: Design, Operation, and Maintenance (English Edition)

    38,16 €
  • Customer Service and the Telephone (Business Skills Express Series)

    Customer Service and the Telephone (Business Skills Express Series)

    28,85 €
  • Machen Sie von sich reden! Erfolgreiches Marketing für den Transportunternehmer.

    Machen Sie von sich reden! Erfolgreiches Marketing für den Transportunternehmer.

    52,12 €
  • Kundenakquise (New Business Line)

    Kundenakquise (New Business Line)

    8,99 €
  • Denken Sie wie Ihre Kunden – Um sie zu verstehen und zu begeistern

    Denken Sie wie Ihre Kunden – Um sie zu verstehen und zu begeistern

    14,85 €15,95 €
    7% Sale
  • Digital Customer Success: Why the Next Frontier of CS is Digital and How You Can Leverage it to Drive Durable Growth (English Edition)

    Digital Customer Success: Why the Next Frontier of CS is Digital and How You Can Leverage it to Drive Durable Growth (English Edition)

    20,23 €
  • Customer Support Guide: Turn your customers into fans (English Edition)

    Customer Support Guide: Turn your customers into fans (English Edition)

    0,94 €
  • Kundenkontakte und Kundenkontaktsequenzen im Multi Channel Marketing: Ausprägungen, Determinanten und Wirkungen (Interaktives Marketing)

    Kundenkontakte und Kundenkontaktsequenzen im Multi Channel Marketing: Ausprägungen, Determinanten und Wirkungen (Interaktives Marketing)

    49,44 €
  • Service Design for Business: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience (English Edition)

    Service Design for Business: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience (English Edition)

    20,85 €
  • Great Customer Service Over the Telephone (Customer Service Training Series)

    Great Customer Service Over the Telephone (Customer Service Training Series)

    13,25 €
  • Rock 'N Roll Customer Service

    Rock 'N Roll Customer Service

    31,68 €
  • The Customer Support Representative Handbook: Exploring the role of customer support

    The Customer Support Representative Handbook: Exploring the role of customer support

    8,99 €
  • Weinmarketing – Das Praxishandbuch: Marketingpraxis und Anwendungen der neuen Medien für Weinerzeuger und Weinhändler

    Weinmarketing – Das Praxishandbuch: Marketingpraxis und Anwendungen der neuen Medien für Weinerzeuger und Weinhändler

    18,49 €
  • Prüfungsvorbereitung aktuell für Friseure: Schriftliche Gesellenprüfung Teil 2

    Prüfungsvorbereitung aktuell für Friseure: Schriftliche Gesellenprüfung Teil 2

    25,30 €
  • Transform IT Service Delivery with Second-Generation Service Desk: Applying Customer Service Practices to Improve Digital Value Delivery

    Transform IT Service Delivery with Second-Generation Service Desk: Applying Customer Service Practices to Improve Digital Value Delivery

    15,99 €
  • Telefonverkauf mit noch mehr Power: Kunden gewinnen, betreuen und halten

    Telefonverkauf mit noch mehr Power: Kunden gewinnen, betreuen und halten

    2,99 €
  • Inspired - deutsche Ausgabe: Wie Sie Tech-Produkte entwickeln, die Ihre Kunden lieben werden

    Inspired - deutsche Ausgabe: Wie Sie Tech-Produkte entwickeln, die Ihre Kunden lieben werden

    29,99 €
  • Story Brand: Wie Sie mit starken Geschichten Ihre Kunden überzeugen

    Story Brand: Wie Sie mit starken Geschichten Ihre Kunden überzeugen

    15,78 €16,95 €
    7% Sale
  • Hey Du, ich verkaufe dir ein E: B2B Verkauf ohne Märchen

    Hey Du, ich verkaufe dir ein E: B2B Verkauf ohne Märchen

    20,78 €
  • Kundenorientierung: Bausteine für ein exzellentes Customer Relationship Management (CRM) (dtv Beck Wirtschaftsberater)

    Kundenorientierung: Bausteine für ein exzellentes Customer Relationship Management (CRM) (dtv Beck Wirtschaftsberater)

    17,90 €